czwartek, 2 lipca 2015

Portugal | Algarve 

Dość długo nic nie dodawałam na bloga bo byłam na wakacjach ale juz powrociłam! Dokładnie nie było mnie 24 dni złeciało bardzo szybko ale moge powiedziec ze wakacje w Portugali były bardzo udane. Pierwszy tydzien opoczywałam przy basenie i na plaży. Plaża Praia Sao Rafael w Albufeira jest chyba jedną z najlepszych plaż na jakiej kiedykolwiek bylam, Jest poprostu piekna,otoczona wielkimi skałami i woda jest przezroczysto niebiesko turkusowa. W miejscowosci w ktorej ja własnie bylam to Sao Rafael to jest mala miejscowść w miasteczku Albufeira. Podczas pobytu w Portugali zwiedziłam troche roznych fajnych miejsc. Lizbona|Lisboa jest Stolica Portugali i 3 godziny mi zajeło zeby tam dojechac wieć nie tak dużo. Wjeżdzając do Lizbony przejeżdza sie przez wielki most ktory przypomina ten w San Fransisco. Przejedzając przez niego widzać Cristo Rei i praktycznie całą Lizbone. Zbyt duzo czasu nie miałam zeby zwiedzic wszystko. Plac Rossio w Lizbonie to naprawde jedno z miejsć ktore trzeba zobaczyc będąc tam. To własnie na placu Rossio , w miejscu , w któtrym znajduje sie obecnie Teatr Narodowy Marii II. Miejsce ktore trzeba zwiedzic na 100% bedąc w Lizbonie to Cristo Rei , lecz on nie jest w Lizbonie tylko miejscowosci Almada ktora jest juz obok Lizbony. Cristo Rei to monument przedstawiający Chrystusa Króla. Inaguracja odbyła sie 17 maja 1956 roku, Cristo Rei powstał, aby wyrazic wdzięcznośś Portugalii za uniknięcie powazniejszych zniszczen II wojny swiatowej. Realizacja projektu trwała 21 lat, zmobilizowała katolikow w kraju za granicą. Inne miejsce 40 minut od Albufeiry Autem ktore moglam zobaczyc to Alvor. Mała miejscowość z prze piekną duzą plażą. AquaShow w Portugali to jeden z najlepszych aquaparkow w kraju. Jest mnóstwo zjedzalni i rozrywek dla kazdego . Znajduje sie tez tam wielki wodny rollecoaster ktory poprostu jest mega! Old Town Albufeira jest centrum miasta i fajnie jest tam isc wieczorem zeby zjesc jakis pyszny obiad moge powiedziec ze stek Portugalski jest bardzo pyszny nawet dla mnie choc takiego mięsa zbytnio nie lubie. W Centrum wieczoem jest duzo klubow i rozrywek i muzyka na zywo. Jest duzo pieknych miejsc do zwiedzania w Portugali bo Portugalia jest naprawde cudownym krajem ale to trzeba miec bardzo duzo czasu zeby to wszystko zobaczyc , ale bardzo polecam wyjazdz do Portugali!
 Alvor Town



 Praia Alvor

 Lisboa 
 Plac Rossio
Cristo Rei



 Aquashow | Quateria 

 Albufeira Old Town

 Stek Portugalski




20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! ♥
    Zazdroszczę pobytu!
    Zawsze marzyłam o odwiedzeniu Lizbony, spełniłaś moje marzenie ^^
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce, nigdy nie byłam w Portugalii i teraz mam powód, by tam pojechać :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :) zapraszam na bloga http://mtjrmj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow musiało być świetnie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta ostatnia stylizacja :)
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam piękniee *-*
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks very nice! Great pics :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę takiego wyjazdu Jakie widoki *-*
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie zazdroszczę widoków!!
    Zapraszam do mnie
    paulinkqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne widoki! Ile bym dała za taki cudowny wyjazd! Mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się zwiedzić Portugalię. Pzdr x

    P.S. Serdecznie dziękuję za komentarz u mnie! Cieszę się, że moje przepisy przypadły Ci do gustu! Zapraszam na nowy post ze stylizacją! Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś wpadła - angegar-blog.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne widoki!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia .Może wspólna obserwacja ? Ja już i liczę na uczciwy rewanż :) http://werooonikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie masz zielonego pojęcia jak zazdroszczę Ci tej podróży. Zdjęcia są boskie *.* Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam
    www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!!
    nominuję Cię do LBA, więcej informacji znajdziesz na moim blogu: http://zmianoo99.blogspot.com/, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mm ale śliczne zdjęcia! musiało byc nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń