czwartek, 28 maja 2015

FRESH 'N REBEL| ROCKBOX #2

A tak wiec dzis wkoncu kupilam sobie glosnik bo bedzie mi potrzebny na wakacje w Portugali. Juz tylko zostalo nie cale dwa tygodnie i sie doczekac nie moge wiec raczej przez ten miesiac w Portugali zbytnio postow nie bede dodawac. Wiec Rockbox z firmy Fresh 'N rebel kupilam w HMV. Juz podlaczalam telefon pod niego bo mozna sie podlaczyc przez Bluetooth albo audio cable ale wedlug mnie przez bluetooth najlepiej i najwygodniej. Bylo duzo kolorow do wyboru naprzyklad niebieski, turkusowy, czarny, bialy itd. Ale mi sie najbardziej podobal rozowo/fioletowy, wedlug mnie jest taki slodki. Muyzka dosc glosno gra i o to wlasnie mi chodzilo. Rockbox ogolnie nie jest duzy i fajnie bo miesci sie latwo do torebki i ciezki nie jest.










1 komentarz:

  1. Wygląda uroczo, zawsze nie lubiłam kiedy ktoś przechodził z takim o to głośnikiem koło mnie z muzyką na full. Ale ten głośnik jest przesłodki ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zostawisz coś po sobie :)
    http://maarzycieelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń