piątek, 22 maja 2015

Favourites | Ulubione


Moje trzy najbardziej ulubione pary butow sa Nike Air prize 2 mid, Klasyczne biale Converse All star i Cichobiegi w Panterke z River Island ktory jest moim ulubionym sklepem. Te Nike uwielbiam bo sa biale a najbardziej lubie w bialych butach chodzic. Sa bardzo wygodne i pasuja praktycznie do wszystkiego. Conversy uwielbiam i to nie jest moja pierwsza para ich i wedlug mnie tez do wszystkiego pasuja do prostej stylowki i ogolnie dlugo trzymaja bo juz mam je sporo czasu a praktycznie codziennie w nich chodze. Cichobiegi z River island sa bardzo fajne i mega wygodne bo mozna je bardzo latwo zalozyc i sciagnac. pierwsz raz jak je zalozylam to myslalam ze beda mnie obcierac a tu nic a mam je juz prawie pol roku.








Nike Air prize 2 mid - Nike Shop
White Converse All star - Office
Leopard Print plimsolls - River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz