niedziela, 12 lipca 2015

What sunshine is to FLOWERS, SMILES are to humanity.

Dzis małe zakupy w moim ulubionym sklepie River Island. Co wejdę do tego sklepu to zawsze cos dla siebie znajdę i zawsze praktycznie cos kupie.Poprostu rzeczy w tym sklepie najbardziej mi sie podobają, ten styl ciuchow, torb, butow wszystko mega. 
Przy okazji kupiłam moje ulubione picie Arizona Iced tea w smaku Brzoskwini.








                  Sunshine print top - River Island
                  Stay Beautiful top - River Island
                  Iphone Case & charm Skinny Dip - River Island

37 komentarzy:

  1. Świetne ciuchy :* Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubrania:) Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)


    Zapraszam
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i fajne ubranka.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny. Również obserwuję:)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham tą arizonę :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne rzeczy, na pewno będą pasować do wielu rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię ich asortyment, ostatnio też bluzkę zamawiałam online :)
    Fajne zakupy zrobiłaś :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Arizonę, a bluzki śliczne. Może wspólna obserwacja? Jak tak to daj znać u mnie ^^
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś u mnie o obserwacje, jasne że tak. Zacznij, a na pewno się odwdzięczę jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz, super rzeczy. Pytałaś o wspólną obs, więc zacznij i daj znać.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szara bluza jest świetna :))
    pytałaś o wspólną obserwacje-ja już obs i liczę na uczciwy rewanż
    pozdrawiam :*

    http://szare-oczy-blondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję, teraz Ty c:

    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :*
    Obserwujemy :)
    Klikniecie w linki? :)
    Nasz Blog [Klik]
    Pozdrawiamy cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy, kocham ten sklep :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej! :)

    Zapraszam na giveway z firmą SheIn na moim blogu,
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, w tym sklepie zawsze ale to ZAWSZE jest coś co mi się spodoba :P
    Dobry ten brzoskwiniowy ?
    Pozdrawiam, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ubrania zakupiłaś. Rowniez lubie ubrania z River Island
    Obserwujemy? jeśli tak, zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam i zachęcam do komentowania
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytałaś o obserwację, pewnie zacznij :*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy :) Szczególnie ta szara bluzka jest boska. Pozdrawiam cieplutko i w wolej chwili zapraszam <3 http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę :D w mieście do którego jeżdżę na zakupy nie ma takiego sklepu :D ubogość. ładne ciuszki
    obserwuje <3
    fotographyfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuszki sobie zakupiłaś.
    Wspólna obserwacja? PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluzaa!
    wpólna obserwacja ?

    zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zakupy! też lubię ten sklep :3

    OdpowiedzUsuń
  27. jasne, ja juz cie zaobserwowałam własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, swietne rzeczy ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. obie bluzki są świetne, a co to za niebieskie kulki w woreczku?:) pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post

    [www.imaginexstuff.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki niebieskie to mega kwasne cukierki nie wiem jak sie nazywaja ale sa z American candy shop :)

      Usuń
  30. Śliczne ciuszki, uwielbiam takie napisy na ubraniach :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  31. u nas w Białymstoku chyba tego sklepu nie ma..
    obserwuję i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co slyszalam to w całej Polsce nie ma tego sklepu 😏 ale ja w Polsce nie mieszkam a tu jest i ich mnóstwo :) podaj link do bloga to rownież zaobserwuje

      Usuń
  32. bardzo fajne ciuchy :)
    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy :)
    Poklikałabyś w linki ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń