poniedziałek, 16 lutego 2015

Bubble Tea

Bąbelkowa Herbata 

Bubble tea a znane w Polsce jako Bąbelkowa herbata to napój na bazie zdrowych herbat - zielonej lub czarnej w rożnych wersjach: mlecznej, jogurtowej i owocowej. Kluczem do napoju to są dodatki Tapioca - ( czarne kuleczki z skrobi z bulwy manioku).
Boba bomba - (strzelające kuleczki z sokiem owocowym)
Jelly - ( żelki smakowe ) 
Nata de coca - ( galaretka kokosowa wielosmakowa)
Zawsze jak jestem na zakupach w mieście to obowiązkówo ide na bubble tea. Jak dla mnie ten napój jest mega i bardzo polecam . Juz go wiele razy widzialam w rożnych miastach wiec chyba trudno nie bedzie znalesc jakis.:) 

 Bubbble tea na bazie zielonej herbaty w smaku mango i lychee.

Portfel z riverisland . 



Z moja mamusia na Bubbletea .:) 


6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takiej herbacie, ale dobrze wiedzieć, na pewno kiedyś spróbuje :)

    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mnie kochana kiedys zabrac na bubble tea bo chyba bez Ciebie nigdy nie sproboje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bubble tea. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bubble tea jest niesamowita!! Juz nie raz próbowałam! Portfel twój mi się bardzo podoba wiec chyba zajrzę do River Island i sobie kupie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mango i lychee to akurat moje ulubione owoce!!!

    OdpowiedzUsuń